Too cool for school

Sitter hemma och är helt slut i hela kroppen . Var på universitetet innan idag och hade bara "lektion" till klockan 11.30 så jag, Cindy, David och David åkte till Cactus (supermarketen) för att fixa käk. Gick inte så bra som vi hade hoppats eftersom jag och Cindy var hur klumpiga som helst och spillde och hade oss. Kunde inte sluta skratta så då blev det bara ännu värre. Mamma hämtade mig för att köra mig till EIB då jag var tvungen att skriva prov i 3 timmar. Jag känner mig helt hjärndöd nu eftersom att jag var tvungen att koncentrera mig så mycket innan. Vaddå koncentrations problem?!
Har enorma cravings för att shoppa , "behöver" så sjukt mycket saker ; jeans , jacka , skor , mössor .. you name it!! Tyvärr så har jag spenderat alla mina pengar så det får vänta lite.
I like.
Imorgon ska David, David och Cindy komma när jag jobbar och sen ska vi gå ut tillsammans! Det kommer bli jätte roligt! Måste komma ihåg att ladda kameran för att den har inget batteri och då blir det ju inga bilder. Eller? Vi har även köpt två jätte små vodka flaskor som vi ska ha imorgon kl 11.15 för att då har vi världens tråkigaste lärare och vi måste ease the pain. Lite kul har inte druckit alkohol under "skoltid" sen jag var 16. Känner mig SÅÅÅ MOGEN! hehehe not.
XOXO

Scandal S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0