Scandal S.

Hej ! Jag heter Sofia och jag är 19 år gammal. Jag bloggar härifrån Luxembourg där jag har bott sen jag var 7-8 år gammal. Jag tog studenten i juli och har nu tänkt ta ett sabbatsår för att växa som person och fundera mer på vad jag vill göra i framtiden , det lutar år Event&Entertainment management. Ska förmodligen plugga i Paris och New York. Just nu så läser jag "European Cultural Studies" på universitetet här i Luxembourg bara för att göra några kurser och ha något att göra på dagarna. Ska även kanske ta några kurser i psykologi och italienska också. Jag pratar 5 språk och har förståelse för alla europeiska språk eftersom att jag bor i Luxembourg som är väldigt internationellt.
Så.. det var lite om mig nu ska jag försöka förstå mig på hur man ändrar blogg design..
XOXO
Scandal S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0