Love

Jag hade ställt min väckarklocka idag på 9.00 för att jag tänkte gå ut och gå klockan 10 efter att jag vaknat. Den ringde.. och jag förstod inte varför jag var så trött.. gick upp och kände mig helt skakis för att jag var så trött.. Öppnade fönstret och det var svart ute! Kollade på väckarklockan , 9.05. Jaha? något stämmer inte tänkte jag. Kollade på en annan klocka.. 3.05!! Så det var bara att ställa om väckarklockan och somna om igen. Lättare sagt än gjort. När väckarklockan sen ringde när den skulle så var jag inte alls trött så jag kokade en kopp te och åt ett åpple och gick ut.
Under dagen åkte jag till Metz för att träffa världens sötaste Aziz , det var jätte mysigt. Han hämtade mig på tågstationen och sen gick vi och rökte shisha där hans kompis Samir jobbar , sen gick vi runt lite på stan och sist så gick vi hem till Davy en stund som låg och sov :-)
XOXO
Scandal B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0