Honey & Milk

Gårdagen var väldigt lugn , jag jobbade från 23-01 och efter det så gick jag till Secret Garden och White med några svenska au pairer som precis har kommit till Luxembourg. Jag var inte på humör för att gå ut , ville helst bara komma hem och sova och att det var jätte konstiga personer ute igår gjorde det inte bättre. Inne på white så satt A's ex's kusin och syster och dom satt och stirrade på mig och pratade med varandra om mig. Hatar sånt. En gång kom kusinen fram till mig och sa " Det kommer inte fungera mellan dig och A för han är fortfarande förälskad i sitt ex"  PINSAM tjej. Kunde inte låta bli att skratta åt henne så nu är jag i hennes hater-zone..
Gick och skulle ta bussen där Simon(lillebror) och Oscar satt och väntade..  dom mådde inte så bra så det slutade med att en av dom spydde på bussen. Skadeglädje.. När jag kom hem ringde jag A och vi snackade en stund sen la jag mig ner och försökte somna med det gick inte så bra. Har haft hur svårt som helst at somna på senasste tiden.
Idag gick jag upp runt klockan ett sen har jag bar legat i soffan och kollat på gossip girl , greys anatomy och en massa skit , dvs inte varit så effektiv idag men det är skönt att bara slappa ibland.  Imorgon ska jag kanske till MEtz , har inte bestämt mig än och måste kolla lite tågtider och så först . We'll have to see about that. Känner att jag har en massa andra saker som jag borde göra istället men vill såklart åka.
Tror jag ska baka kladdkaka nu och goffa lite och sen bestämma om jag ska iväg imorgon eller inte. Känner mig jätte omotiverad till precis allting idag och det måste det bli ändring på!!

XOXO
Scandal S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0