Give a girl a pair of high heels and she will conquer the world


I die.
Känner att jag behöver köpa nya skor. Är så less på alla mina kläder, väskor och skor. Ändå så har jag så mycket kläder att jag skulle kunna öppna en butik och sälja allting jag inte använder. Behöver iof vinterskor men det är mycket roligare med klackar. Tror jag tänker satsa på skyhöga vackra pumps och sen använda mina 98418731289 par converse när det är kallt och jag måste. Hatar att det blir så.  Tur att det bara handlar om ytliga saker och inte kärlek. Don't want to be the girl who doesn't really wait for the guarantee to expire, just changes it. You break them, give them back to the shop, and take the new model instead.


XOXO

Scandal S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0