Dagens Outfit

Detta är en gammal dagens , men jag har bara varit hemma idag och tog en sväng till supermarketen så kände att jag inte behöver ta en ny bild. Har suttit hemma och skrivi tack kort samt pratat med A som jag skulle träffat i Metz idag men det blev inställt. Träffar honom ikväll eller på måndag istället.
Ikväll ska jag jobba och jag känner verkligen inte för att pallra mig dit fast jag vet att det kommer bli kul..
gammal dagens
Jacka , Zara
Halsduk  , Sonia Rykiel
Väska , Zara
Tröja , h&m
Leggings
Boots , Zara

Nu ska jag hjälpa pappa att grilla och sen när vi har ätit å ska jag göra mig iordning för jobb. Uppdaterar nog innan jag åker .

XOXO
Scandal S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0