Min dag i bilder

Dagen började bra, jag vaknade ju trots allt. Igår lovade jag mamma att jag skulle följa med henne till Auchan och fika för att sedan handla och fixa ny mobiltelefon till henne. Teknik är ingenting hon förstår sig på men det är inte lika illa som morfar, en gång när det ringde hemma hos oss i Sverige så tog han fjärrkontrollen till tv:n och skrek "Hur fan svarar man?!". Jag skulle dessutom lämna in min telefon som gått sönder för fjärde gången på ett år! Slutade med att vi fick åka runt hela luxembourg bara för att fixa den där skiten och jag var jätteirriterad såklart. När vi äntligen var färdiga med allt strul så lämnade mamma av mig på Crossfire så att jag unde prata med dom, jag börjar jobba där redan imorgon klockan 18.00. Crossfire är en svensk bar här i Luxembourg men jag kommer inte vara fast anställd utan bara joba som extrapersonal vilket är skönt.
När jag väl kom hem hade jag redan lyckats trycka i mig 0.75L cola light..sen blev det bara mer och mer.Ingenting kunde stoppa mig! Fullt ös medvetslös ungefär!
Nu sitter jag här och känner mig helt fruktansvärt intelligent och kan inte sova. Ja detta var min underbart intressanta dag i webcam bilder!
XOXO
Scandal S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0